5.0
gebaseerd op 86 reviews

Altijd weer gezellig. Peggy is lief en doet haar werk goed.

Lotte - meer dan 3 jaar geleden
Eileen - meer dan 3 jaar geleden

Altijd fijn buj peggy, de behandeling was weer heerlijk en goed en natuurlijk ook gezellig

Marielle - meer dan 3 jaar geleden
Kim - meer dan 3 jaar geleden

Altijd goede uitleg, toelichting en resultaat :)

Ilke - meer dan 3 jaar geleden
Aniek - meer dan 3 jaar geleden