Altijd weer gezellig. Peggy is lief en doet haar werk goed.
Lotte
-
meer dan 3 jaar geleden
Eileen
-
meer dan 3 jaar geleden
Altijd fijn buj peggy, de behandeling was weer heerlijk en goed en natuurlijk ook gezellig
Marielle
-
meer dan 3 jaar geleden
Kim
-
meer dan 3 jaar geleden
Altijd goede uitleg, toelichting en resultaat :)
Ilke
-
meer dan 3 jaar geleden
Aniek
-
meer dan 3 jaar geleden