5.0
gebaseerd op 86 reviews

Leuke meid en niet opdringerig!

Willy - bijna 2 jaar geleden
Lidy - bijna 2 jaar geleden

Super behandeling gehad van Peggy en een goed en eerlijk advies over de producten van Krx

Ingrid - bijna 2 jaar geleden

Wat lief! Heel veel plezier van je prachtige huid en de producten van KRX🍀

Peg’s Beautysalon
Nikky - bijna 2 jaar geleden

Heerlijk weer genoten van de behandeling.

Renate - ongeveer 2 jaar geleden

Vandaag 21 mei bij Peg geweest,heerlijke gezichtsbehandeling gehad,was weer de eerste keer na een paar jaar,en cadeau gekregen van mn dochter voor moederdag, fantastisch👌en voor herhaling vatbaar, dus de volgende afspraak staat alweer gepland❣️

Anita - ongeveer 2 jaar geleden

Super fijne behandeling.
In alle rust!
Legt alles goed uit, in een sfeervolle ruimte.
🥰

Yvonne - meer dan 2 jaar geleden

Het was een hele fijne behandeling!
Alles werd uitgelegd en er werd meegedacht.
Fijne binnenkomst ook!

Martine - meer dan 2 jaar geleden

Het was een hele prettige ervaring. Bikiniwax is nooit mijn favoriete behandeling maar bij Peggy was het echt goed te doen. Het ging snel en kundig en ze is heel erg aardig en sociaal’

Marjorie - bijna 3 jaar geleden

Perfecte behandeling gehad met goede uitleg. Peggy is integer en professioneel

Tasia - bijna 3 jaar geleden